topbella

Tuesday, March 17, 2009

(28) آرزوی من اینست

امشب ، اولین باری بود که چهارشنبه سوری رو بیرون نرفتم و خونه موندم .
خیلی وقته که اینجوری شدم . وقتی با دیگران هستم ، می گم ، می خندم ، باهاشون همراه می شم ولی ...
ولی شاد نیستم . هیچ کس هم اینو نمی تونه درک کنه . یه چیزی رو سینه ام سنگینی می کنه . یه چیزی تو دلم هست که سنگینیش باعث میشه از زندگیم ، راضی نباشم . شاد نباشم .
خودم می دونم چمه.
واسه همین ترجیح می دم که بیشتر با خودم خلوت کنم و تو تنهایی هام و فکرام ، زمان رو بگذرونم.
امروز هم حال و حوصله ی بیرون رفتنو نداشتم . فکرم پیش اون بود و اینکه الان با کیه ، چیکار می کنه؟؟؟
نمی دونم آخر وعاقبت این دل دیوونه چی میشه ولی خوب ،
هنوزم امیدوارم.



آرزوی من اینست که دو روز طولانی
در کنار تو باشم ، فارغ از پشیمانی
آرزوی من اینست یا شوی فراموشم
یا که مثل غم هر شب ، گیرمت در آغوشم
آرزوی من اینست که تو مثل یک سایه
سر پناه من باشی ، لحظه ی ِ تر ِ گریه
آرزوی من اینست نرم و عاشق و ساده
همسفر شوی با من ، در سکوت یک جاده
آرزوی من اینست هستیه تو من باشم
لحظه های هوشیاری ، مستیه تو من باشم
آرزوی من اینست تو غزال من باشی
تک ستاره ی روشن ، در خیال من باشی
آرزوی من اینست در شبی پر از رویا
پیش ماه و تو باشم ، لحظه ای لب دریا
آرزوی من اینست از سفر نگویی تو
تو هم آرزویی کن ، اوج آرزویی تو
آرزوی من اینست مثل لیلی و مجنون
پیروی کنیم از عشق ، این جنون بی قانون
آرزوی من اینست زیر سقف ِ این دنیا
من برای تو باشم ، تو برای من ، تنها
آرزوی من اینست
آرزوی من اینست
آرزوی من اینست
آرزوی من اینست
آرزوی من اینست زیر سقف ِ این دنیا
من برای تو باشم ، تو برای من ، تنها
آرزوی من اینست
آرزوی من اینست

3 نظرات:

david santos said...

Brilliant posting!!!
Congratulations!!!!!

Anonymous said...

سلام.
انتظار قشنگه.
من نمیدونم داستان تو چیه .
نمیتونم نظر بدم.
امیدوارم انتظارت به وصال برسه.
قشنگترین ارزوها رو دارم برات.

Anonymous said...

raastesh engaar dar morede
man neveshti, vaaghean mesle man

Post a Comment