topbella

Saturday, March 20, 2010

(60) بوی عید

سال نو مبارک
می دونم که تو سال جدید بهترین ها برام اتفاق میفته ، چون هم خودم اینو می خوام و هم تلاشمو برای به دست آوردنشون می کنم.
امیدوارم برای همه ی شما دوستای عزیزم هم سالی پر از شادی و موفقیت و تندرستی باشه.


 بذر می پاشد کسی بر خاک حاصلخیز حالم
می کند سیراب شعرم را و جاری در خیالم
ناامیدی را زمن می گیرد و رنگ سپیدی
می زند بر دفتر افکار تاریک و محالم
آرزو را در دلم تکرار خواهم کرد ، آری
عاقبت او نیز سرخی می دهد بر سیب کالم

***

نشستی
گفتی تمام خواسته هایت را
تمام گفته ها و ناگفته ها
آرزوهایت را
نشستم و زمزمه کردم
تمام آرزوی من
بی آرزو بودن توست!

***

دل من آرزویی گنگ دارد
برایت یک غزل ، شش دُنگ دارد
برای شستن این کوه غصه
بدان هر چه بخواهی ، لُنگ دارد!

سه نوشته ی اخیر ، برگرفته از "هفته نامه ی دوچرخه" ویژه ی عید

1 نظرات:

Post a Comment