topbella

Wednesday, March 03, 2010

(54) مهر و مهتاب را چه شد؟

تو را نمی دانم اما
اولین نگاه من به تو
نه از سر مهر بود
و نه در زیر ماهتاب

ولی روزگار باره و بارها
نگاه ما را در هم آمیخت
تا به تو بیاندیشم

و این بار
از سر اندیشه و عشق تو را نگریستم
هر چند که همگان
این نگاه را خالی از فکر پنداشتند
و من هنوز نمی دانم
که ابتدا اندیشیدم و سپس عاشق شدم
یا در پی عشق ، به فکر فرو رفتم .

امروز مرور می کنم آن روز ها را
و یقین دارم بسیاری همچون من
نیازمند این نگاه به زندگی هستند
و شاید این تجربه
آنان را به راهی که هموار تر است برساند .

2 نظرات:

mr. X said...

salam
khoobid?
man tazzeh be jam'e weblog nevisha molhagh shodam. adrese shoma ro add kardam too weblogam.mikhastam agar ghabel doonestid shoma ham esme weblog eman ro too list add ha bogzarin.
merc.

mr. X said...

http://shahriarcupid.blogspot.com/

Post a Comment