topbella

Saturday, January 31, 2009

(23) WILL & GRACE

پارسال همین موقع ها بود که داشتم کانال ها رو بالا پایین می کردم که یهو یه سریالی منو جذب خودش کرد. یه سریال کمدی بود تو مایه های "friends" که البته بیشتر ماجرا روی دو شخصیت اصلی پسر ، رقم می خورد و همین باعث شد که من کنجکاوانه پی گیر بشم تا ببینم ماجرا از چه قراره و ... بعععله ، درست حدس زده بودم.
بعد از گذشت یک سال ، هنوز دارم سریال رو نگاه می کنم و باهاش کلی حال می کنم.
ماجرای سریال حول چهار شخصیت اصلی رقم می خوره . دو دختر و دو پسر ، که دو پسر ِ سریال ، ه/م/ج/ن/س/گ/ر/ا هستند و اون دو دختر هم دوست های صمیمیشون هستند.
یکی از پسر ها به اسم will ، با یکی از دختر ها به اسم grace هم خونه هست . will وکیلی زبردسته و همه ی اطرافیانش هم می دونن که اون چه گرایشی داره . grace به شدت از will خوشش میاد ولی چون گرایش will رو میدونه ، مجبوره این قضیه رو تحمل کنه . ( من که عاشق این دو تا هستم ، will که کلی خوش تیپ و خوشگله و grace هم که کلی شیطونه و جذاب)
شخصیت دوم پسر سریال ، jack ، کسی هست که بیکاره و صبح تا شب ، date می ذاره و کلی پر انرژی و سرحاله و همینطور یه جورایی هم از will خوشش میاد.
شخصیت دوم دختر سریال، karen ، آدمی مایه داره که به شدت مغروره و چون با grace همکاره ، همیشه بهش گیر میده.

اتفاقاتی که برای این چهار شخصیت میفته ، کلی ماجراهای خنده دار به وجود میاره که باعث میشه دیدن این سریال اصلا آدم رو خسته نکنه . شاید جالب باشه بدونید که در یک قسمت این سریال ، شهره آغداشلو هم به عنوان بازیگر مهمان ، حضور داشته .
کسایی که ماهواره ی ترک دارن ، میتونن این سریال رو شنبه ها و یک شنبه ها ساعت هفت و نیم عصر از کانال TNT مشاهده کنن و حالشو ببرن.
این سریال از هشت فصل تشکیل شده که هر فصلش تقریبا 22 قسمت هست . با اینکه پخش این سریال تموم شده ولی طرفدارای زیادی رو در کل جهان پیدا کرده و بیشتر به این خاطره که به موضوع ه/م/ج/ن/س/گ/ر/ا/ی/ی از دیدی مثبت و طنزگونه نگاه کرده که شخصی مثل will نه تنها از این قضیه خجالت نمی کشه ، بلکه مایه ی افتخار خودش و اطرافیانش هم هست . همینطور دوستانش هم از اون و عقیده اش حمایت می کنن.
آدرس سایت اصلی فیلم رو هم در زیر براتون قرار می دم که می تونید عکس های این چهار نفر رو اونجا ببینید و همچنین اطلاعات بیشتری راجع به این مجموعه پیدا کنید :
WILL & GRACE

3 نظرات:

Anonymous said...

اینم یه اطلاع رسانی.
معلومه فیلم جذابه.
چون ادم موقعی اطلاع رسانی میکنه که اون مطلب خوبی باشه.

خشایار said...

ممنون

Anonymous said...

"بانو" ساقی قهرمان
ساقی قهرمان و خیانت هایی به دگرباشان ایرانی

http://saghibanoo.wordpress.com

Post a Comment