topbella

Tuesday, March 20, 2007

(10) سال نو

یکی دو هفته ی پیش بود که به قول معروف اتاق تکونی می کردم . کتاب های توی کمدم رو داشتم جابجا می کردم که یهو چشمم به یه دفتر کهنه افتاد . با تعجب برداشتمش . نمی دونستم چیه تا اینکه دفترو باز کردم .
وقتی نوشته های توش رو دیدم کلی ذوق زده شده بودم . دفتر خاطراتم بود . خاطرات سال های 75 تا 78 رو توش نوشته بودم . یعنی حدود دوازده سال سن داشتم که نوشتن اون ها رو شروع کرده بودم .
نشستم و شروع کردم به خوندن اون خاطرات . چقدر ساده و صادقانه و صمیمی نوشته بودم . از خوندن بعضی خاطره هام ، از طرز نوشتنشون واقعاً خنده ام می گرفت . دستور املایی جمله هام واقعاً جالب بود .
با خوندن دفتر خاطراتم ، اون روزها دوباره برام زنده شدن و فهمیدم که چقدر زمان زود می گذره . خیلی خیلی زودتر از اون چیزی که فکرش رو بکنیم .

سال 85 هم خیلی زود گذشت . الان که اتفاقات امسال رو پیش خودم مرور می کنم ، می بینم که سال خیلی خوبی رو پشت سر گذاشتم . درسته که همه ی لحظات امسال ، شادی و خوشی نبود ولی درسی که گذشت تک تک لحظات امسال به من داد – تجربه ای که زندگی در سال 85 نصیبم کرد – با ارزش ترین ره آورد امسال برای من بود .

امیدوارم که سال جدید خیلی خیلی بهتر از سال قبل باشه و همه با انرژی ای مضاعف برای رسیدن به اون چه که لیاقتش رو داریم تلاش کنیم و نتیجه اش رو هم ببینیم .
برای همه ی شما دوستان عزیزم ، برای خانواده ام و خودم ، و برای عشقم که یه روزی حتما پیداش می کنم ، بهترین ها رو آرزومندم .
سلامت ، شاد و موفق باشید .

9 نظرات:

Anonymous said...

سلام آراد عزیزم
بله سالها می گذرند و برای درک این موصوع فقط کافیه برای چند لحظه به ساعت روی دیوار نگاه کنی
به هر حال
سال خوبی داشته باشی عزیزم هم خودت هم خانواده محترم و هم دوستان خوبت

آرزم می کنم که امسال عشقت رو ÷یدا کنی

Anonymous said...

قانون ۱۳ نيوتون:پشت هر وبلاگ دخترونه يک پسر باسليقه نشسته است.
----------
ba arezooye behtarinha dar sale jadid...alfo

Anonymous said...

برای منم همین اتفاق اغتاد اما نه از ده سال پیش/خیلی حال می ده که وشته های گذشته ات را بخوانی
منم برای تو و همه بهترین ها را در این سال آرزو دارم.

saeed parsa said...

من وقتی دفترچه ی خاطرات گذشته رو نگاه می کنم گاها گریه م می گیره

Anonymous said...

جنگ

مامان
جونم دخترم
مامان ما 4 تا دل داریم
کجاست عزیزم
یکیش تو شکممون .... یکیش تو قلبمون .....
...... موشک ..... انفجار..... دود......
.
.
.
mamnoon az hozoore garmet...
dozdedela

Anonymous said...

salam
mikhastam bedunam chizi dar morede esmet Arad miduni?
midunam ke esme ye fereshtast vali inke daqiqan che fereshteieye va chizaiee az in qabil. age linki mishnasi ke etelaati behem dar in mored bede mamnoon misham.
Adrese man: arianaryany@yahoo.com
motasefane felan messenger nadaram age chizi peida kardi mishe behem mail bezani?
yek donya mamnoon
Arian Aryani

koooootah said...

نه فایده ای نداره

Anonymous said...

دايناسور به دوست دخترش ميگه بيا بريم سينما دوست دختره ميگه نميام
ميگه :بريم رستوران؟ ميگه: نه
ميگه :بريم خونه ي من؟ ميگه:نـــــــــــه
بهش ميگه: همين کارها رو کردي که نسلمون مونقرض شد
----------
ba maa mehraboon bash ta moondegar beshim!
----------
www.dozdedela.blogfa.com
----------
alfonso

Anonymous said...

سلام این پسره بال دار به وبلاگت میآد موفق باشی.

Post a Comment