topbella

Wednesday, July 22, 2009

(43) چشم ها را باید شست

تولدم مبارک

13 نظرات:

ramin said...

به به به به به
چه عجب
آقا بازم تولدت مبارک

به امید بهترینها به همراه بهترینها

موفق و سربلند باشی

بازم بریم دماوند؟

rasool said...

سلام اراد عزیز
بهت تبریک میگم ... برات سالهای زیادی پر از شادی و شادی و شادی و سرخوشی و سلامتی و نشاط و هزار تا چیز دیگه امید دارم...

Giuseppe said...

چشم هایم را که شستم
تو را دیدم
خندیدم
تو بودی و
من
خدا بود و
یه عالم حس رویائی

Anonymous said...

u seem cool call me

Alfons said...

لینک شدید. بی اجازه

saeed parsa said...

مبارک باشه

Anonymous said...

salam arad jan
tavadodeto tabrik migam
manam yki mesle khodet (gay) hastam
tanhayi to dark mikonam azizam.
(shahab)

nimad said...

یادت ای دوست به خیر
TAVALODET MOBARAK ...

Anonymous said...

chera neminevisi?

Sababoy said...

سلام. یک آهنگ زیبا به اسم My pretty boy با زیر نویس دیروز در سایت 4shared پیدا کردم. تشریف بیارید و لذت ببرید:

http://sababoy.blogfa.com/post-26.aspx

Anonymous said...

لطفا با این وبلاگ هم لینک بدین

www.nutpick.blogspot.com

ممنون

مداد

Anonymous said...

az vaghte tavalodet gozashte
chiz taze nadari?
ama khob tavalodet mobarak

www.desirest.blogfa.com

Anonymous said...

اوه خداي من. دو سه ساله گمت كرده بودم. زماني تو بلاگ قبليم نوشتم باغ عدن اولين بلاگي بود كه از هوموها خوندم ولي الان كه ديدمت به يادم اومد،اولين بلاگ تو بودي ولي مطمئنم اين آدرسش نبود.اولين سرچي كه منو به دنياي خودم معرفي كرد.تولدت مبارك
ويكتور

Post a Comment